субота, 2. новембар 2013.

Taktike pri izradi sajta

 Seo optimizacija sajta za pretraživače može početi izradom sajta. A ako primenite neke taktike, neće vam ni biti potrebna neka dodatna optimizacija sajta i tako smanjute cenu izrade sajta.

Anchor Tekst varijacija za interne linkove

Google i drugi pretraživači će samo uzeti u obzir prvi sidro tekst (Anchor Tekst) koji se susreće na toj stranici za određenu vezu. Recimo da imate jedan link na svoju početnu stranicu na navigaciju sa tekstom "home" , jedan link u tekstu sa sidro tekst "primer sajta , i još jedna vezu u podnožje sa sidro tekstom " izrad sajta ", pretraživači će uzeti u obzir prvi put na koji su tekst naleteli i anchor tekst (sidro tekst) " home " i ignorisati ostatak .
Druga tačka koju želite da razmotrite prilikom izrade web sajta je da ako stranica ima više veze sa spoljnom domenom u vašoj strani , samo prvi link će proći neki veći uticaj na spoljni domen . Kasnije veze, čak i ako su na različitim stranama istog spoljni domen će proći malo ili nikako.

Ciljajte onoliko ključnih reči kao što je potrebno za stranicu

Jedan od najčešćih problema ljudi imaju sa izborom ključne reči za ciljanje stranicu je kada je u pitanju koliko ključne reči da izaberete. Ako imate sajt za kombi prevoz, možete da ciljate jednu stranicu za terminima " kombi prevoz " i " selidbe " koristeći naslov i opis kao " Kombi prevoz selidbe, ili selidbe kombijem prevoz robe
Namera ljudi u potrazi za ključnim rečima ne može biti 100 % ista, ali u redu je da ciljate jednu stranicu. Međutim, ako imate ključnu reč " prevoz robe " i " prevoz putnika " , trebalo bi da izgradi nezavisne stranice za ove sajtove kao što su nezavisne ključne reči na koje ciljate saobraćaj.

Нема коментара:

Постави коментар